top of page

衝鋒陷陣

AV Team 樂滺 @ Yr.1 G2G (Apostle 隊長)

我已經參與AV team事奉四年了,今年承擔了更大的責任—成為隊長,當中看見自己許多不足。我一向都力求完美,在事奉中也受完美主義所限,想要成為完美的隊長,牧養每一個隊員,讓他們明白事奉的意義和與神建立關係;亦覺得自己應熟悉所有器材,成為榜樣。這些都逐漸成為我事奉的重擔和壓力,但當我重新回想自己事奉的初衷,發現神當初挑戰我為祂做更多,並不需要我達到完美才為祂工作。我需要做的是單單忠心地擺上,焦點是神而非自己。當我覺得吃力、不能兼顧時,也看到了身邊那些同行的人。在事奉中我絕非孤身一人,原來神早已供應我一切所需!

AV Team Cyrus @ F.5 Space (Apostle 隊員)

我喺AV team Apostle第三年了~呢三年充分感受到Apostle裏面嘅同行。即使喺小組上嘅困難,或係日常生活嘅嘢,大家都願意分享。以前嘅我當AV team當值係玩嘅時間,但而家真係將專注力擺返喺神度。身為團契小組核心成員嘅我,面對小組因為移民潮而人數減少,氣氛愈嚟愈頹,我好氣餒。但當我同Apostle嘅人分享,佢哋就將自己嘅經歷話俾我聽,話我知小組嘅核心其實係神。聽完個下我終於感覺到被明白,同埋有人願意陪我去渡過,好充分咁感受到被愛、同行係點嘅一回事。如果講AV team係一個事奉團隊,對我嚟講,更係另一個團契小組呢!

AV-team-Cyrus.jpg

司事 Daisy Tse @ eXiT FF (B Team 隊長)

B team係一個好warm好有愛嘅小隊,好感受到天父從中帶領住我哋去服侍。我加入咗司事四年,一齊見證住組員DSE、水禮、畢業,一齊喺信仰裡面成長。我哋team好歡樂、好多笑聲,好enjoy同大家一齊服侍嘅時間。大家好願意坦誠分享自己嘅煩惱,同時support大家,為到大家嘅憂慮祈禱。每次嘅分享中,我都覺得好放鬆、好被安慰。有時我會比較多甩漏,佢哋都好主動去幫手,彼此backup大家,互補不足。當我質疑自己能力嗰陣,佢哋全部都會鼓勵同埋相信我。正正因為大家都好相信每一位隊員,所以每次當值都好安心,可以全心投入敬拜同服侍。我喺組員身上學習到,我唔需要成為100分嘅隊長,隊員都好願意包容我不足嘅地方。正正係呢啲不足,先可以睇到隊員嘅同行同支持。

Daisy_司事.jpg
Iris_司事.jpg

司事 Iris Lai @ Yr.3 Reconnecting (B Team 副隊長)

我在B Team服侍了一年半,很感恩神給予我一個溫暖的隊伍,讓我更學會與人建立關係。這年半裡,我慢慢感受到同行。尤其今年我成了副隊長,剛開始時曾懷疑自己是否適合這崗位,特別在司事大集會中的小隊分享時間,由於當時我還未適應這新角色,但一些較外向的舊隊員已能很主動與新隊員建立關係,更讓我質疑自己能否勝任。

很感恩,後來有一次當值時,我向隊長反映自己不太熟悉間板、排凳,心裡有點壓力,她竟笑著跟我說:「其實我都不太熟,大家一齊學習吧!」讓我感受到在服侍中,隊長和隊員之間都是平等的,不論擔當什麼角色,大家都可坦承說出自己好與不好的地方,在隊裡互補不足,在神裡互相學習。

敬拜隊 Eunice @ eXit (Gatekeepers 隊長)

hello! 我係Gatekeepers嘅隊長Eunice:) 我三年前加入敬拜隊,喺Gatekeepers入面服侍。當初報敬拜隊嘅時候,我其實係有啲遲疑,因為我睇到自己能力嘅不足。入到Gatekeepers嘅初期,我都被呢個諗法同埋擔心困住,令我出隊嘅時候都唔能夠全心全意咁去敬拜神。當我喺隊入面分享自己呢個狀態嘅時候,大家都提醒我要重新記起敬拜嘅目光唔應該擺喺自己嘅身上,神先係敬拜嘅焦點。喺之後嘅出隊,大家都有提醒我應該將神放喺敬拜嘅首位。去到依家,當有啲隊員面對同樣問題嘅時候,我就可以更明白佢嘅難處,讓我能知道如何同佢同行。

ET.jpg

敬拜隊 日行 @ F.4 Ahava (Seeker 隊員)

Hello 大家好!我是 Seeker 敬拜隊的日行。在加入敬拜隊的這一年多,我有很多得着。

在加入敬拜隊之前,我只覺得敬拜隊是一個讓我進深音樂技術的地方,使我在音樂層面上做得更好。可是在加入敬拜隊後,我才了解到在這裏服侍並不只是玩音樂這麼簡單。

其中一項我學會的,便是在靈性上持續操練的重要性。還記得在敬拜隊預備班時,Johnny經常問我:「點解人要敬拜嘅?」,然後我每次都未能回答。但在敬拜隊中有很多比我更加成熟的大哥哥大姐姐,也比我更加認識神。透過跟他們一起在敬拜隊中事奉,我可以從中借鏡,看看自己有什麼地方可以更加進步,從而成為一個更加好的人。除此之外,在敬拜隊事奉,我明白到作為一個敬拜帶領者,帶領人們回歸神裡面的重要性。我體會到崇拜的核心不是在於音樂,還是甚麼特別的 Musical Arrangement,而是我們專心、專一敬拜神的心。

展望將來,我盼望在敬拜隊服侍期間能繼續更深地認識神,並且跟神建立一個更加緊密的關係,時刻記著神的同在,並且持續學習更多屬靈的功課,繼續親近神。

日行.jpg
bottom of page