top of page

一代宗師

David Ho & Edith, Zone 導師 @ Zone 2

David:喺呢18年入面, 我哋真係二人成為一體, 無論係生活定係 事奉都係一齊同工!

本身就冇乜擔心點接觸青少,但發現原來自己係要同佢哋同行,建立 到信任嘅關係,先可以入到對方生命去關心佢。而我本身好難去敏銳 人哋嘅感受同埋需要, 都唔太溫柔, 所以我都向edith學習, 嘗試 學懂去關心同陪伴青少,變成更溫柔嘅人。我都有覺得自己唔識做, 認為其他弟兄姊妹比我哋更適合嘅時候,諗過要放棄。但係都想順服神、 依靠神去事奉,就堅持咗落去。另外,可能因為我係信一代,經歷咗 好多人嘅軟弱,所以我更能明白青少面對生命軟弱嘅感受,可以分享 俾佢哋知點樣靠神同弟兄姊妹走過, 俾佢哋繼續喺信仰同教會入面 成長。都好多謝edith嘅補足同一直默默嘅支持!

Edith: 喺咁長時間嘅事奉入面,其實一開始都覺得幾困難,作為一個 信二代,我都期望青少對信仰已經有一定嘅認知同能力,但慢慢落嚟 我發現即使佢哋做唔到我嘅期望, 我都要包容同等待佢哋嘅成長, 喺佢哋做到之前仍然關心佢哋。 另外, 我學習到自己並唔需要做到 完美,我身為導師,要做嘅其實唔多,見證咗好多神喺青少身上親自 嘅工作同帶領,我要做嘅只係拖住佢哋嘅手去搵神。我喺David身上 都學習到唔少嘢, 佢對神嘅認真同堅持, 令我都甘願學習服從佢, 欣賞彼此好唔同嘅地方同恩賜。 同埋佢好懂得付出愛, 呢樣嘢對於 缺乏愛嘅我嚟講係好大嘅補足,陪著我去行呢條路。

Hazel, Zone 導師 @ Zone 4

當初由兒童部轉去青少部服侍,心情是戰戰兢兢的, 因為不知道怎樣與一班初中年青人相處及查經。後來 知道有課堂教導及查經預習,能夠更多認識年青人的 需要。經過一段時間相處後,我漸漸明白他們更多。 他們會因為每星期可以回來查經、家聚而開心,又會 因學業和家長的壓力而擔憂。於是,我跟他們分享、 分析自己過去的重擔和問題,好讓他們知道怎樣面對 前面的路。

記得有一年高中camp, 在營舍因為一些誤會令我和 導師之間有嫌隙,導致我被導師投訴,令當時的我很想 放棄事奉崗位。後來得到牧師的調解,大家彼此認錯, 才放棄離開的念頭,繼續在青少部事奉。

以前帶年青人比較簡單, 溝通時更容易明白大家的意思, 他們 也肯聆聽和學習, 喜歡回來團契, 沒有拉扯。 現在青年人比較 自我中心,有自己的想法,選擇追求自己的事,與人和神疏離。 在青少部事奉這麼多年, 也不是靠自己去走這條事奉路。 因為 很多時我都忙於工作,公司有很多event,忽略了關心一班導師 及青少。我唯有祈禱跟神說:請讓我每個星期六、日可以在教會 事奉, 多去關心青年人, 與他們同行。 感謝神應允我的禱告, 可以在事奉路上重新得力。

我靠著那加給我力量的,凡事都能做。(腓立比書4:13)

Hazel_IMG_3010.jpg
Lee2.jpg

李宐 @ Yr.2 Lumos 導師

由當日受同工邀請參與導師事奉直到今天,一轉眼便過了七、 八年。這七、八年間,由我從大學畢業到組員進入大專,由CIA 到OM_G再到LUMOS, 這個小組好像漸漸地成為了我生命中 重要的一部分。 於我來說, 能夠在這期間不斷見證上帝在我和 我們小組上的恩典和拖帶, 實在讓我深深感受到保羅的「唯有 上帝叫人成長」是何等真實:能夠在上帝的工作裡栽種、澆水, 然後見證上帝叫人親自成長,是多麼的讓人震撼和感動。

猶記得剛剛參與事奉之時,對於面對一班初中組員, 我是那麼害怕。 我害怕組員在小組「搞事」, 害怕 不能夠了解組員,害怕不懂表達愛…… 然而,現在 回望, 總會覺得當時的我大概是過慮了。 說到底, 除了他們是上帝的小羊,我也是。原來上帝除了牧養 組員外,祂也透過事奉來牧養我,督促著我開放自己, 走進他們的生命。 我們一路跌跌撞撞走來, 組員的 每一次決志、每一次迷失與尋見、所流的每一滴眼淚, 當回憶逝去之時, 剩下的只有滿滿的恩典和更多的 恩典。我想,我要感恩我能夠在年青時參與在這一群 年青人的生命中, 讓我能夠在其中體會上帝豐盛的 厚愛,在祂的帶領下一起成長。

「亞伯拉罕給那地方起名叫耶和華以勒,直到今日人 還說:在耶和華的山上必有預備。」

bottom of page