top of page

軍營介紹 - 高中

生命建立,埋身肉搏

Daisy & Doris @ F.5 ASAP

Daisy:作為大專導師,我諗我需要操練耐心。帶小組嘅時候,我發現 關係需要長時間去建立, 等待對方願意信任自己, 開放生命。 當我 太著緊自己係咪幫到佢哋,就會容易忘記天父有佢最好嘅安排同工作。 我再次睇清, 牧養唔只係為咗讓導師幫佢哋解決困難, 而係喺青少 迷茫嘅時候,帶領佢哋再次睇見神嘅恩典。無論係自己定係組員,都會 因為咁而慢慢建立對神嘅信心,同時更能體會天父嘅愛同帶領。

啱啱做導師嘅時候, 我唔係好識點陪伴青少, 驚自己做得唔夠好。 但喺同Tinyan傾計嘅時候, 我發現我哋嘅性格相近, 生命嘅掙扎位都 好似。 當大家都願意坦承分享自己生命嘅軟弱, 一齊為彼此守望, 我體會到同行嘅可貴,關係都變得更深。

Doris:我好感恩有Daisy呢位導師,我自己喺生命入面 有好多唔同嘅掙扎, 但因為有Daisy嘅同行同陪伴, 令我更認識自己。 知道Daisy係第一次做導師, 但我 見到佢喺學習做導師嘅路上好盡力陪伴同回應我哋 每一個, 更會切身處地咁理解我哋嘅處境, 讓我哋 更了解神喺自己生命中嘅安排,知道神想我哋點行。 好想多謝Daisy當初鼓勵我成為組長,令我可以一步步 投入教會更多,先至令今日嘅我好唔一樣。

Daisy_IMG_2963.jpg

知已知彼,並肩作戰

Noel & Fergus @ F.6 Rejuvenate

Noel:同Fergus喺兒童主日學2/3年班已經 認識,感恩有呢位朋友喺我生命中出現,特別係 小組好多組員移民,但大家都能夠彼此支持。 如果要俾一啲挑戰同埋操練佢,我覺得Fergus 係一個比較急嘅人,鼓勵佢可以學習放慢一啲, 細味生命中嘅美好。我成日都同佢分享喺做司事 個陣,佢做事好快,但咁樣會忽略咗同人合作 建立關係嘅機會。如果喺屬靈上嘅操練,小組 嘅讀經計劃就更加需要佢keep住做啦!

Fergus :感恩有Noel呢個朋友喺我生命中, 讓自己成長咗好多。咖啡成為我哋嘅共同興趣 同埋渠道去分享生命。 我覺得Noel喺生命中 要學習感受多一啲愛與被愛,相信自己係被神 所愛呢個事實就能夠愛其他人。同時我都覺得 佢可以學習面對唔同生命上嘅壓力,明白唔係 為咗迎合人嘅要求而活。

Noel_Fergus.jpg
Mango_IMG_2981.jpg

整裝上陣

芒果 @ F.5 Space

中三升中四嘅時候導師邀請我做組長,但我唔係自小 喺恩福成長,只係中一時有一位朋友邀請我翻嚟,只 希望可以一齊打機。朋友移民後,我先真正開始投入 教會嘅生活。所以嗰陣導師邀請我做組長時,我覺得 好驚訝。但我都想為小組付出,所以就答應咗。

喺呢一年半嘅組長生涯入面,我學到好多唔同嘅技巧。 但同時我亦發覺自己仍然有好大嘅進步空間, 而且 不同方面都需要更多操練。

我哋3位組長都有各自嘅分工, 雖然我主要負責維繫 組員關係同埋搞吓氣氛, 但喺帶組查經上, 我發現 自己嘅表達能力上仲有好多不足。雖然每次另外兩個 組長都會幫手一齊解釋, 但我仍覺得我需要表達得 更加清楚,先可以明確咁guide到組員。

而喺信仰方面,我覺得自己都係一個小信嘅人,潛意 識覺得可以靠自己處事,因而好容易忽略神,希望我 可以學習更依靠神,建立對佢嘅信心。有時候都只係 將佢嘅知識放喺腦,冇真係放落心入面並且實踐出嚟。 不過即使我係咁, 但神仍然成日透過唔同嘅小事去 提醒我,讓我可以繼續行番喺正路冇偏離佢。

整裝上陣

Nathan @ F.4 Ahava

雖然我從小就跟父母一齊返教會,但係我唔了解呢位上帝,經歷過 呢幾年嘅混亂情況,令我同神嘅距離更遠。但最近我第一次參加咗 敬拜讚美會,感覺同佢親近咗,天父依家更似係我嘅爸爸。其實想要 更深入了解佢, 就要好似同朋友咁, 同佢有更多相處時間, 透過 平時傾偈分享自己日常嘅嘢去增進感情。我哋可以透過每日嘅靈修, 同埋祈禱去明白佢嘅旨意多啲,我都要學習持之以恆咁去做。

關於祈禱呢樣嘢,我自己有時都係為自己嘅好處去祈求。雖然上帝 係俾我哋有呢啲成就,但我相信呢個信仰唔只係為咗成就,我哋亦 都要努力,唔係淨係等神工作。我要改變自己祈禱嘅方式,每日懷著 感恩嘅心去感謝上帝賜俾我呢個咁豐盛嘅生命。

至於喺小組入面, 我見到組員都容易俾日常生活嘅忙碌纏繞住, 放低咗上帝, 例如冇返教會或者祈禱。 我身為組長係應該要以身 作則,自己做好呢啲嘢嘅同時鼓勵組員一齊加入,例如邀請組員多啲 靈修,或者只係單單鼓勵佢哋返教會,增加佢哋對信仰嘅歸屬感。

Nathan_IMG_2976.jpg
Sarah_IMG_2970.jpg

整裝上陣

Sarah @ F.6 IDK

在生命中,我想學習把信仰生活化,在為人處事各方面更能實踐神的話。這包括 與人相處時,即使對方是與我很親密,或者是很熟悉的小組,我也應該要避免 令人難受。另外,經過疫情後,我與神關係疏離了,但在恢復實體教會生活後, 我能再次融入, 投入崇拜和團契, 同時希望在生活中能操練更多向神傾訴的 習慣, 告訴神我需要幫助的事情。 尤其當我在準備公開考試時, 面對了很多 困難,如感到灰心、無力、疲累,我可以透過禱告從神得到力量,依靠祂來面對 生命裡的大小事。至於在小組中,我除了學習重視他們的生命,給予更多關心外, 我希望自己也可以在小組裡勇敢地打開自己的心,分享自己的內心世界。

bottom of page