top of page

​敬拜隊

榮耀讚美神,不得不提敬拜隊啦~

 

敬拜隊總係用音樂幫助弟兄姊妹去投入崇拜,拉近我哋同神之間嘅距離,讓我哋被神觸碰感動。

top
praise teams
WhatsApp Image 2020-04-30 at 10.22.57 PM

兩年了,我信主兩年了。中一尾信主之後,便踏上了一個無盡的旅途。從來沒有想過在短短兩年以後,我會成為敬拜隊隊員。由信主,到上台分享見證,再到加入敬拜隊,都只是兩年裏發生的事。感謝主,感謝主給我才能和機會讓我去更多認識祢。

 

若果問我:作為敬拜隊,在崇拜當中跟其他弟兄姊妹的感受有什麼分別?我會回答:會眾是在敬拜、榮耀神,但我們除了敬拜榮耀神以外,都會有另一個目標,就是用麥克風、結他和鼓棍去「服侍」神。何謂「服侍」?「服侍」和「事奉」的意思一樣,但是對象不同。對人的話,可能是指服務、關心身邊的弟兄姊妹;對神的話,可說是指幫神「工作」。當神賜予了我們恩賜和才能,我們就要使用它跟神連結,全心全意的去服侍神。透過服侍,我們不僅可以跟神更加親近,我們還可以發揮神賜予我們的恩賜同潛能,帶領一眾信徒去體驗神的愛,享受敬拜。

 

在服侍當中,心態非常重要。服侍的過程裏面,我們要有一種為主而活的心志,「我們若活,是為主而活;我們若死,是為主而死。所以,我們或死或活總是主的人。」—— 羅馬書14:8。耶穌為我們釘十架去赦免我們的罪,為世人犧牲,我們總都是主的人。當我們用「我們都是屬於主的人」的心態去服侍上帝,這樣才可以感受到事奉神的美好,否則只會將出隊當做一份「工作」,做完就罷。

 

相信服侍,不僅是一種態度,還是一種責任。

 

加入敬拜隊的大家庭,讓我地一起去服侍神、事奉神。日夜在祂的殿中敬拜,永不止息。

 

文 / Thomas.企鵝組

GATEKEEPER

GATEKEEPERS

gatekeepers呢隊praise team 會用最簡單最舒服嘅方法去帶領弟兄姊妹返翻去神入面。

 

佢哋嘅敬拜充滿感情色彩,讓我哋即使喺好勞碌嘅生命裡面,依然可以得著平靜安穩。

 

正因為佢哋追求嘅係簡單舒服嘅敬拜,所以練歌好多時候都唔會特別夾要彈啲咩,相反確認過眼神,就可以做到arrangement,係一隊好成熟同有默契嘅team。

VOCATION

VOCATION

vocation係另一個唔同嘅style。

 

作為vocationers,佢哋提醒自己敬拜係天生而來嘅職分,自己係敬拜者,更加係基督徒。呢份天職要用係成就別人上面,做好基督徒應有嘅模樣。

 

vocation帶嘅敬拜往往流露著熱情,呢份熱情層層渲染住敬拜嘅氣氛,讓人更加投入其中。

 

話說佢哋有個好特別嘅習慣,就係鍾意用個「囧」字去代替任何諗唔到嘅形容詞,緣由好似係來自某位隊員嘅一時「失言」。

 

好希望大家都可以感受到vocation果份富有溫度又不失囧嘅熱情呀!

SEEKER

SEEKER

seeker,係係嚟自主耶穌既一段說話:「你們祈求就給你們,尋找就尋見,叩門就給你們開門。」

 

作為seeker嘅一份子,佢哋好希望可以同弟兄姊妹一齊,透過敬拜去搵到主!

 

除咗搵主之外,seeker最鍾就係搵嘢食!每次聚會,佢哋都係食~食~食~可能同佢地隊長同隊員有關啦~

HARMONY G

HARMONY G

Harmony G 用敬拜帶更多嘅弟兄姊妹番去天父嘅面前,希望可以藉住火熱嘅敬拜去感染更多愛主嘅年青人一齊敬拜!

 

佢哋通常會自稱「哈豬」,最鍾意就係比嗰like你,同埋去隊員嘅屋企。

 

敬拜嗰時只要聽到有豐富嘅fill in同多元化嘅和音,就會知道今個星期係佢哋出隊呢!

f2 praise team

中三敬拜隊

可能因為佢哋都唔係成立咗好耐,大家都未必好認識佢哋。

 

隊如其名,中二敬拜隊係由一班好有heart嘅中二組成,係落去兒童部服侍嘅團隊,佢哋通常都係去帶初小崇拜,而中三嘅就落去高小帶敬拜。

 

雖然佢哋人數唔算好多,大概得7-8個人,但係佢哋一啲都唔懶散㗎,由寫flow,揀主題經文,到揀歌,練歌都係一齊做一齊傾。人少少,反而bonding更加緊密,可以互相分享,講吓笑,分享吓學校啲搞笑嘢就又係一次簡單又開心嘅gathering了!

bottom of page